Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
x
E-line Systemy Internetowe
Biuletyn Informacji Publicznej e-BIP 2.0
Biuletyn Informacji Publicznej e-BIP 2.0 - dodatki
Asystent Rejestracji Pojazdów
Asystent Rejestracji Pojazdów
Ivona Reader
Ivona Reader - dodatki
LCD Info - Multimedialny informator w Twojej jednostce
Informator SMS
Informator SMS - dodatki

Asystent Rejestracji Pojazdu

Asystent Rejestracji Pojazdu - mniej emocji w Wydziale Komunikacji
 …Mój kolega niedawno kupił samochód. Konieczna była rejestracja i wizyta w Wydziale Komunikacji. Jak mówił: długa kolejka i napięta atmosfera była widoczna od razu. Zanim dotarł do okienka minęło ok 2 godzin. Przy okienku okazało się, że brakuje jednego dokumentu. Nic nie załatwił.
 
Następnego dnia ustawił się w kolejce na kolejne kilka godzin...
 
To niestety częsty obraz procesu rejestracji pojazdów. Faktem jest, że coraz częściej stosuje się systemy kolejkowe, które eliminują napięcie w oczekiwaniu na swój numer, jednak nie minimalizują czasu na sam proces rejestracji i nie usprawniają obsługi petenta.
 
  • Jak to zrobić?
  • Czy jest możliwe, aby petent przyszedł przygotowany do Wydziału Komunikacji z kompletem dokumentów?
  • Czy jest możliwe, aby na nurtujące go pytania mógł uzyskać odpowiedź wcześniej?
  • Czy jest możliwe, aby do okienka rejestracyjnego już za pierwszym razem przyszedł z blankietem wpłaty?
 

Odpowiedzią jest Asystent Rejestracji Pojazdów (ARP)

Asystent Rejestracji Pojazdu to przygotowany w technologii HTML konfigurator procesu rejestracji pojazdu. Proces podzielony jest na 5 kroków funkcjonalnych. W każdym z kroków dostępne są odpowiednio dobrane parametry konfiguracyjne umożliwiające dokładne określenie potrzeby petenta oraz określenie wszystkich informacji niezbędnych do prawidłowego przygotowania i skompletowania dokumentów
 
Poszczególne kroki to:
  • określenie celu i pochodzenia pojazdu
  • dane właściciela pojazdu
  • dane pojazdu
  • spis dokumentów, które należy dostarczyć do Wydziału Komunikacji
  • podsumowanie z możliwością wydruku wypełnionego wniosku
  • wypełnionego blankietu opłat
  • listy dokumentów potrzebnych do przeprowadzenia procesu rejestracji
 
Dodatkowym usprawnieniem są przygotowane mechanizmy pomocy umożliwiające zapoznanie się ze szczegółowym opisem każdego z pól oraz przykładowymi wzorami dokumentów (np. świadectwo homologacji, umowy kupna sprzedaży, dowód rejestracyjny, itp.).
 

Korzyści z wdrożenia Asystenta Rejestracji Pojazdów

  • zmniejszenie kolejek i zbędnej pracy Wydziału Komunikacji w zakresie weryfikacji kompletności dokumentów
  • usprawnienie obsługi petentów w zakresie rejestracji pojazdów
  • wyeliminowanie zbędnych wizyt w Wydziale Komunikacji oraz siedzibie banku
  • budowanie pozytywnego wizerunku instytucji nowoczesnej i kreatywnej
  • dostarczenie nowoczesnego i zaawansowanego technologicznie narzędzia wspomagającego pracę pracowników Wydziału Komunikacji
  • dostarczenie narzędzia innowacyjnego, zastosowanego po raz pierwszy wśród urzędów w Polsce (firma e-line przygotowała moduł rezerwacji terminów ślubu on-line z połączeniem z systemem stosowanym w USC Miasta Zielona Góra – informacje o tym wydarzeniu można było przeczytać na największych portalach informacyjnych w kraju)