Portal wykorzystuje pliki cookies do przechowywania informacji na Twoim komputerze. Są one wykorzystywane w celu zapewnienia poprawnego działania serwisu. W każdej chwili możesz dokonać zmiany ustawień dot. przechowywania plików cookies w Twojej przeglądarce. Korzystając z serwisu wyrażasz zgodę na przechowywanie plików cookies na Twoim komputerze.
x
E-line Systemy Internetowe
Biuletyn Informacji Publicznej e-BIP 2.0
Biuletyn Informacji Publicznej e-BIP 2.0 - dodatki
Asystent Rejestracji Pojazdów
Asystent Rejestracji Pojazdów
Ivona Reader
Ivona Reader - dodatki
LCD Info - Multimedialny informator w Twojej jednostce
Informator SMS
Informator SMS - dodatki

Identyfikacja wizualna

Zadbaj o wygląd swojej firmy
Identyfikacja wizualna firmy to kompletny zestaw symboli i znaków graficznych stosowanych przez firmę, na podstawie których firma jest kojarzona i rozpoznawana na rynku. Są to elementy budujące relacje z otoczeniem firmy i stanowią jeden z najistotniejszych elementów budowania i wartości marki. Spójna i profesjonalnie przygotowana identyfikacja wizualna jest jednym z kluczowych obszarów wartości firmy. Jest jak "dobre" opakowanie produktu, produktu jakim jest Twoja firma.
 
W skład elementów identyfikacji wizualnej wchodzą:
  • nazwa firmy
  • logotyp firmowy
  • kolory i typografie
  • materiały drukowane (wizytówki, papier firmowy, koperty, kalendarze itp.)
  • elementy reklamowe: katalogi, ulotki, oznakowania samochodów, reklamy, banery reklamy internetowej, bilbordy
  • wystrój firmy i pracowników
  • tabliczki informacyjne, szyldy reklamowe
  • inne elementy wizualizacji
Dla Państwa potrzeb opracujemy kompletne rozwiązania identyfikacji wizualnej, przygotujemy księgę znaku czy dokument CI (Corporate Identity).
 
Dokument CI to zestawienie zasad i procedur stosowania znaków graficznych firmy w rożnych przypadkach użycia. Dodatkowo dokument CI określa minimalne wielkości znaków, pola ochronne, granice czytelności, standardy użycia poszczególnych znaków graficznych.
Posiadanie dokumentu CI, zapewnia nie tylko właściwe budowanie wizerunku graficznego firmy i troskę o standardy. Dzięki CI zdecydowanie łatwiej przebiega współpraca z drukarniami, agencjami reklamowymi, mediami.